Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne strani Prostipad.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT). Spletna stran Prostipad.si je namenjena predstavitvi in prodaji storitev in/ali izdelkov uporabniku. Upravlja ga samostojno podjetje GT-COM d.o.o., Gospodinjska ulica 8, 1000 Ljubljana (Prostipad.si je blagovna znamka v lasti podjetja GT-COM d.o.o.), v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja našo spletno stran, torej kupec na spletni strani. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani www.prostipad.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Arhiviranje in dostopnost naročil
Pogodba - naročilo bo shranjeno v elektronski obliki na sedežu spletnega portala (GT-COM d.o.o., Gospodinjska ulica 8, 1000 Ljubljana). Naročniku je po želji na vpogled. Kopijo lahko prejme po navadni ali po elektronski pošti.
Načini plačila
Na spletni strani Prostipad.si ponudnik omogoča plačilo:

• Plačilo računa na poslovni račun ponudnika
Po prejetju vašega naročila vam bomo bon poslali po pošti-priporočeno ali preko elektronskega sporočila – glede na vaše preference. V prilogi boste prejeli poleg darilnega bona tudi račun z odlogom plačila. Darilni bon prične veljati po prejetju plačila. V kolikor računa ne poravnate, nam morate to sporočiti in nam darilni bon po pošti vrniti, da do našega podjetja ne boste imeli več obveznosti.

• Plačilo z gotovino ob prevzemu
Ob osebnem prevzemu darilnega bona in računa zanj, darilni bon poravnate z gotovino.
Veljavnost ponudbe
Vse cene so v Evrih (EUR) in vključujejo DDV, če to ni drugače označeno. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih uporabnik potrdi pri naročilu.
Veljavnost akcijske ponudbe
Veljavnost akcijske ponudbe je do preklica.
Naročila
Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 14. ure dobo odpremljena isti dan. Naročila, ki jih prejmemo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan (po pošti) oz. po dogovoru (naročila za osebni prevzem ali preko elektronske pošte).
Vračilo artikla
Naročene artikle imate pravico vrniti v 14 dneh po prevzemu, brez navedbe razloga za vračilo. Rok vračila prične teči naslednji koledarski dan po datumu prevzema artikla. Postopek vračila lahko sprožite preko telefonske številke 031-594-111 ali pošljete sporočilo na [email protected]. Artikle nam morate nato vrniti v roku 15 dni, ki prične teči z dnem sprožitve postopka vračila. Vse stroške vračila artiklov (npr. stroške poštnine) krije kupec. Vrednost kupnine vam vrnemo na vaš TRR takoj ko bo mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema vrnjenih artiklov. Če ste artikle že začeli uporabljati pred iztekom roka 14 dni (npr. vnovčili karto za tandemski skok, porabili vrednost darilnega bona itd.), odstop od pogodbe žal ni več možen.
Napake ob naročanju
V kolikor kupec ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke ali storil druge napake v procesu naročanja, ki lahko vplivajo na proces ponudnikove dobave, mora to čim prej sporočiti ponudniku.
Pogoji nakupa in koriščenja kart
Z nakupom karte se udeleženec strinja z hišnim redom in navodili izvajanja prireditelja dogodka. Karta ni veljavna brez kupona. Karta izgubi svojo vrednost z izvedbo kupljenega doživetja. Veljavnost karte je eno (1) leto od datuma izdaje. V tem času se udeleženec dogodka lahko udeleži kateregakoli prostega termina objavljenega v na spletni strani www.prostipad.si. V primeru odpovedi ali preložitve dogovorjenega termina izvedbe se ne povrnejo nobeni stroški (npr. potni stroški, hotel,... ipd.). Udeleženec se v primeru odpovedi doživetja oz. dogodka naroči na drug prost termin v okviru veljavnosti karte. Z odpovedjo termina se veljavnost karte ne podaljšuje. V primeru, da se stranka/udeleženec neupravičeno ne udeleži dogovorjenega termina, se karta šteje kot izkoriščena. Skoki s padalom so sezonsko doživetje, zato si morate termin izbrati v času sezone in veljavnosti vaše karte. Organizator si pridržuje pravico do manjših in/ali upravičenih sprememb vašega doživetja.
Pogoji podaljšanja kart
Vaše karte ni mogoče podaljšati, razen v izrednih primerih ko se doživetja niste mogli udeležiti iz razlogov, kot so huda poškodba, dolgotrajnejša bolezen, daljša službena odsotnost v tujini ali drugi utemeljen razlog. V tem primeru nam prosim pošljite ustrezno dokazilo/potrdilo in vam bomo vašo karto podaljšali za obdobje trajanja nezmožnosti udeležbe, vendar največ 6 mesecev. Dokazilo mora imeti ustrezno vrednost in veljavnost npr. poškodbeni list iz strani bolnišnice oz. zdravnika specialista, potrdilo o začasnem bivanju v tujini ipd. Potrdila osebnih zdravnikov in delodajalcev, zaradi različnih zlorab, žal ne moremo sprejeti. Prošnja za podaljšanje karte mora biti vložena v obdobju veljavnosti karte, pretečene karte ni več mogoče podaljšati. Podaljšanje karte stane po veljavnem ceniku plus morebitno dodatno doplačilo v primeru spremembe cene adrenalinskega doživetja v času od izdaje do podaljšanja karte.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške /strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov, razen podatkov v zvezi z naročilom, ki se lahko zaradi ažuriranja spremenijo.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004). Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani prostipad.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje računov in ostale potrebne komunikacije.
Odveza odgovornosti
Spletna stran Prostipad.si se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov in/ali storitev, njihova dobavljivost in cena spremenijo, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka oz.storitve. Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti naročenih artiklov. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo na naš elektronski naslov ali po klasični pošti na naslov:

GT-COM d.o.o
Prostipad.si
Gospodinjska ulica 8
1000 Ljubljana

Ponudnik mora v osmih (8) dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža ponudnikovega podjetja.
Spremembe pogojev poslovanja
Vsakršne spremembe pogojev poslovanja bo ponudnik objavil na svoji spletni strani www.prostipad.si. Spremembe začnejo veljati z dnem objave.
Uporaba piškotkov na spletni strani
Na spletni strani se uporabljajo piškotki za izboljšanje uporabniške izkušnje ter za namene pridobivanje analitičnih podatkov (Google Analytics). V nobenem primeru pa se ne uporabljajo v oglaševalske namene.